اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رفع کامل آسیب‌دیدگی‌های شبکه توزیع نیروی برق در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به وزش شدید باد و بارندگی‌ روزهای گذشته، گفت: برق مناطق آسیب‌دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مسیرهای جایگزین وصل و بطور کامل رفع عیب شد.

رفع کامل آسیب‌دیدگی‌های شبکه توزیع نیروی برق در چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنکار فارس در شهرکرد  با اشاره به وزش شدید باد و بارندگی‌ روزهای گذشته در چهارمحال و بختیاری، گفت: خطوط برق‌رسانی در بخش‌هایی از استان دچار آسیب‌دیدگی شد که برق برخی از مناطق در کوهرنگ، فارسان و دشتک برای ساعاتی قطع شد که با تلاش اکیپ‌های عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برق این مناطق از مسیرهای جایگزین وصل و بطور کامل رفع عیب شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه  با آغاز فصل سرما و بارندگی‌ها 115 اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان با تجهیزات کامل در حالت آماده‌باش و مدیریت بحران هستند، افزود: این کارشناسان در صورت بروز هرگونه حادثه با تلاش شبانه‌روزی و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع عیب و پایداری شبکه‌ها اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: در فصول گرم سال تعمیرات اساسی روی شبکه‌های برق‌رسانی شهرستان کوهرنگ، بویژه دهستان موگویی انجام شده که پایداری شبکه‌ها و کاهش چشم‌گیر  خاموشی‌ها را در پی داشت.

انتهای پیام/3339/م

 

                

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول